Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2007 10:35 - ПОВЯРВАЙТЕ
Автор: vasisid7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1528 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 29.06.2009 15:36


Повярвайте,видях една жена          image
                       сама на масата.
Отпиваше от чашата пелин...
По дрехите и пепел от цигари.
                                   Стенеше...
Изгаряше във треската на залеза
                                               червен.
Изплаших се от думите заседнали
на гърлото:
-Боли...Студено ми е...Няма смисъл!
-Няма смисъл...Той дано...Обичам го!
-Няма смисъл...Няма смисъл...И отпрати ме.
Повярвайте...Видях една жена сама,
                            догаряше на масата,
като забравена цигара...
И пееше за огъня,за нещо страшно кратко,
                                   за милия щурец,
за топлите стъкла на къщите...
А залезът в очите бавно се потапяше.
Една жена сама и малко бледа...Пееше.
А вие ,вие в кожите си бяхте вече мъртви!
                                                                  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gataca - &
26.03.2007 18:58
чета го и преглъщам... и си мисля за един човек, мисля и за мен и ми става страшно... начина, по който пишеш ме грабва!
цитирай
2. vasisid7 - Мисля,че си много романтичен...
01.04.2007 09:18
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 834399
Постинги: 272
Коментари: 925
Гласове: 21188