Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2007 09:56 - ИЛЯ ВЕЛЧЕВ
Автор: vasisid7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1800 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 25.11.2007 17:08


ЖЕСТОКО ЗА ДВАМА

 

Бутилка стар коняк.

За по –изискано.

Пет приказки за мода

и за друго.

Един изтъркан виц.

Полуусмивка.

Открадната целувка,първа...

Дежурното „недей”

на женски глас

с което всъщност те повикват.

Две бели фигури от страст.

Интимното око на синя лампа.

И сладка топлина

на полумрак,

на голото легло,

на тиха музика.

А после неизменната цигара.

Дими цигарата за двама,

като жестока рана тлее.

Почуква вече празната касета.

Вие...

И всичко свършва.

Обичам те...ми казваш ти

със своя неуверен глас

и молиш ме настойчиво,страхливо

да повторя същото и аз.

Обичам те-

Но как да ти го кажа

в тази тишина.

Лъжа,защо ти е лъжата?

Целувам те,но тебе ли целувам?

Лежа до теб,коса в коса.

Прегръщам те и те забравям.
И не че има друга,
и не ,че ти си хлътнала по мене.

А просто бе поредната игра

с която търсехме любимия,любимата

и се отдалечавахме завинаги от тях.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicky - Страхотно е
03.04.2007 10:45
Много е хубаво Васи!!!
цитирай
2. gataca - :)
03.04.2007 16:15
много е добро!
цитирай
3. esen - И аз съм си го записала в Любими стихове!
03.04.2007 17:34
Благодаря ти, че ми го припомни!
Поздрави, Васи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 834588
Постинги: 272
Коментари: 925
Гласове: 21191