Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2007 13:46 - П.НЕРУДА
Автор: vasisid7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1709 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 30.01.2022 21:26


        Из „Сто сонети за любовта”      
                     П.Неруда

  • Колко пъти обичах, любов,
  • без дори да те видя, без да срещна очите ти,
  • без на погледа твой да отвърна.
  • В непознати земи,
  • под изгарящо обедно слънце
  • ти за мен беше мирис на хляб неразчупен.
  • Може би те видях и усетих в нощта на Ангола.
  • Беше чашата пълна и светеше юнска луна.
  • Ти ли бе –или само невидима лента от звънка китара-
  • аз едва я докосвах, а тя като прилив звънеше.
  • Аз обичах, без сам да разбирам това.
  • И във спомен те търсих.
  • В пусти къщи се вмъквах с фенер да открадна портрета ти.
  • Непременно аз бих го открил.
  • Непременно аз бих те познал.
  • И веднъж те докоснах.
  • Ти мина край мене и животът притихна.
  • Ти за мен бе царица и ето-царуваш до днеска;
  • Лумнал огън в гора, непрогледна царица на вечния огън!


Тагове:   Неруда,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gataca - .
05.08.2007 19:15
брилянтно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 834213
Постинги: 272
Коментари: 925
Гласове: 21187