Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2007 16:51 - СИРИУС - един прекрасен стих на В.Петкова
Автор: vasisid7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 4735 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 09.03.2022 22:39


Аз съм Сириус  от съзвездието Кентавър.
Блестя със най-загадъчната светлина.
Върху устните на слънчев мавър  
и във тайните луни на любовта!  
Аз съм Сириус,   самотна и далечна.
Всичко в мен е обратно на света.  
Мойта болка е,   че съм осъдена да бъда вечна,
мойта радост е-да търся красота!  
Аз съм Сириус!  
Планините ми са гроздове червени  
във рубините на вино златопенно.  
Корените пък корони са при мене  
и годината започва не със пролет,  
а със зима черна!   Истината истина е само...
Щом излъжем,слънцето изгасва,  
няма думи върху мене ,няма  
има само погледи мъгливи или ясни.  
Аз съм всичко в любовта,което  
лудост и безумие наричат,  
аз съм сто сърца в сърцето,  
ала никой не посмя да ме обича.  
Който се допря до мен ,на пепел стана  
който ме погледна-ослепя,  
който пожела да бъдем двама,  
два пъти от мълния умря!  
Аз съм Сириус!   Самотна и далечна,  
тъй обратна на света суров,  
че сменила бих стократно свойта вечност  
за най-простата в света любов.  

Аз съм Сириус!                                           В.Петкова





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karavelov - Здравей отново!:)Добре дошла!:)
15.09.2007 21:23
Здравей отново!:)Добре дошла!:)
цитирай
2. vasisid7 - Благодаря ти!
16.09.2007 12:09
Май вече не мога без вас...Как ли се нарича това чувство?!
цитирай
3. anastasiia - Хубаво стихотворение!:)
16.09.2007 13:15
Вълнуващо, "хващащо", завладяващо...
Благодаря ти:)
цитирай
4. анонимен - Благодаря ти! Прекрасно стихот...
17.09.2007 21:43
Благодаря ти! Прекрасно стихотворение, .......за вечната борба на любовта срещу самотата- "Самотна и далечна, тъй обратна на света суров, че сменила бих стократно свойта вечност за най-простата в света любов."
поздрави!
цитирай
5. jones - Не познавам поетесата...
18.09.2007 16:36
... моите уважения към творчеството й, но Сириус е от съзвездието Голямо куче. :)
цитирай
6. vasisid7 - Благодаря за уточнението!
18.09.2007 18:44
Поетеси...какво да ги правиш!?Доста често са скарани с точните науки...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 832189
Постинги: 271
Коментари: 924
Гласове: 21151