Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2007 14:40 - СЪДБА
Автор: vasisid7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1882 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 05.10.2022 21:53


                                                      image

СЪДБА       

Баща ми в шепа смачка
                  своя сватбен пръстен,

а мама хвърли бялата си рокля
                                          в пепелта.

Очите ми навярно пак са мокри,

когато чужди хора подават ми ръка.
Животът искаше с един шамар

вратлетата ни слаби да превие...

А казват гръм не пада над бреза!

Защо тогава...Толкоз крехки бяхме ние.

Сега ще вържеш ли на куката сълза?

Зад стъпките ни съскат стари свади.

Дали след себе си оставяме бразда

във тази угар черна...
                                    Времето ще каже!

    




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injnina - "Всичко е съдбовно",
20.10.2007 21:56
по С.Кинг! Спомних си този разказ, когато четях стиха...
Трудно е да се коментира нещо толкова тъжно и мистериозно и силно изразено!
Поздрави!
цитирай
2. vasisid7 - към injnina
21.10.2007 10:01
Има и такива съдби...
Понякога реалността е по-жестока, отколкото може да роди въображението ни.
Но по-важна е все пак...браздата! Нали?!
Поздрав и от мен!
цитирай
3. rotazia - Най-жестоката жестокост за сър...
15.12.2007 15:46
Най-жестоката жестокост за сърцето са тъжните детски спомени,защото са неизтриваеми .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 824983
Постинги: 267
Коментари: 922
Гласове: 21070