Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 19:36 - Пабло Неруда-из "Сто сонети за любовта"
Автор: vasisid7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 3614 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 09.11.2007 19:37


XXI

О,говори ми само за любов

за да не бъда нито миг без пролет.

Аз укротих единствено ръцете,

целувките не ми отнемай,скъпа.

Скрий лунната жарава със дъха си,

с косите си спусни завеса на вратата.

А ако в сълзи се събудя-значи

сънувал съм,че съм дете,изгубено в гората

сред тънки клони търся твоите ръце,

а ти със клас пшеничен ме докосваш.

Даряваш ме със приливи от мрак и сила.

Любима моя!Само черни храсти има

в съня ти,гдето ние бродим двама

и гдето ти за светлината ми разказваш.



Тагове:   Неруда,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zari - Pablo Neruda
10.11.2007 11:40
“And one by one the nights between our separated cities are joined to the night that unites us.”


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 834632
Постинги: 272
Коментари: 925
Гласове: 21191