Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 10:39 - ЯРОСТ И СЪЛЗИ
Автор: vasisid7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3514 Коментари: 15 Гласове:
1

Последна промяна: 05.10.2022 22:04




                                                 image                     
                         
Напоследък ставам твърде сантиментална.
 
             
Плача, когато чуя химна и вдигат знамето ни някъде по света.
 
Гласът ми потрепва, когато чета на дете приказката за славеят и розата.                  
Потайно се отронва сълза,когато помагам
 на старица,а тя ...ми целува ръка.                  
Неприкрито хълцам,когато видя,че гори
 вековна борова гора...

В последно време ставам твърде яростна.
                 
Когато виждам името на Азис до това на Левски !

Гневя се ,когато ласкаят явни бездарници  и мачкат безсрамно млади таланти.                  
Когато обезобразяват истини и
 нагло украсяват лъжите.
                 
Яростна съм,когато обиждат честните хора
и награждават мижитурки и

подлеци.
                             

Българите вероятно са оцелели заради яростта, а не заради сълзите...
                                                                                                                            Дали?!
                                                 


Тагове:   ярост,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicky - Вай, вай, вай
24.04.2007 11:01
И аз се ядосвам, когато имам чувството, че българите сме изпаднали в културна летаргия.
цитирай
2. faerie - Заради яростта, и заради сълзите ...
24.04.2007 11:04
"Но туй щат братя да видят
и кога, майко, пораснат,
като брата си ще станат -
силно да любят и мразят."
Христо Ботев - На прощаване
цитирай
3. анонимен - С две думи
24.04.2007 13:19
Велико е!Поздрави!!!Иван
цитирай
4. karavelov - Браво!!!
24.04.2007 14:25
Поздрави за поста!!!И на мен по някога ми се случва това което ти описваш,но ми минава когато ме обхване ярсота!!!Както днес четох във вестник "Монитор",че Баташкото клане било фалшификация на Макгахан и е имала за цел "пропаганда"!Кръвта ми кипна!!!Само да ги видя тия пишман "историци"!Май яроста ме хвана отново!Изинянавам се!!!Приятен ден vasisid7!
цитирай
5. vasisid7 - Благодаря,че ви има
24.04.2007 21:33
Страхотни сте!Изключително точни асоциации!
цитирай
6. nait - През шейсетте...
25.04.2007 10:19
години в Англия е имало група писатели, наречени "сърдитите млади хора". Сърдити на правителството, на държавата, на родителите... Прочети "Подпаленото дърво" на Алън Силитоу. Там се говори за ярост и гняв. За съжаление, след време тези млади хора стават не толкова млади и не толкова сърдити, влизат във висшето общество и ... Познай. Истината за тях се променя. На теб пожелавам да не се промениш и всички заедно да променим света около нас.
цитирай
7. gataca - Най-страшна ми е апатията в нашето ...
25.04.2007 14:46
Най-страшна ми е апатията в нашето общество. Страшно е да погледнеш в очите на някои и да видиш, че той вътре е мъртъв (никога няма да забравя пустотата в очите на един просяк в София, никога не сам виждал толкова празен поглед).
Поздрави за поста и за яростта!
цитирай
8. candysays - Поздрави и от мен, vasisid!
25.04.2007 15:14
Права си до голяма степен... По-добре да запазиш чувствителността си, и да можеш да плачеш и да импадаш в гневни изблици, отколкото да не ти пука! Определено това е моето мнение... Дано се променят нещата към по-добро... някак...

Поздрави на всички, писали тук, под този пост,
цитирай
9. vasisid7 - Поздрави!
26.04.2007 09:41
Всички ние прекрасно знаем "Приказка за стълбата" от Смирненски. Всички сме учили за зверствата на Баташкото клане...
За да променим света към по-добро, първо трябва да започнем от себе си...защото това, което правим през живота си по някакъв начин отеква във вечността.
Да не допускаме българската "овца"да бъде доена, стригана и предлагана за курбан в името на пъклени интереси.
Започвам да звуча плакатно и шаблонно, даже политически... но мисля, че се разбираме прекрасно.
Нека оцеляваме и заради яростта/непримиримостта/ и заради красивите сълзи...
Благодаря на всички, изразили мнението си!
цитирай
10. krasi7 - :-))
27.04.2007 11:30
Никак не ми се иска да си спомням за думите на един велик българин но.............."....не сме народ, а мърша!" Какво ли му е било и на него за да се принуди да напише тези думи?!
цитирай
11. vasisid7 - krasi7
27.04.2007 13:36
И болно...и страшно е то!
Но нека помислим и за красотата...Тя съществува и ние сме длъжни да я дадем на хората!
цитирай
12. kardamom - браво..
27.04.2007 16:02
прекрасни думи..
цитирай
13. sturmbolg - Много добре си се изразила !
30.04.2007 22:40
Много добре си се изразила !
цитирай
14. vasisid7 - :)))
02.05.2007 14:58
Сърдечно ви благодаря!
цитирай
15. dana55 - Поздрави за постинга!
07.05.2007 20:04
Страхотно!Браво, много истинско и наистина -болно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 825169
Постинги: 267
Коментари: 922
Гласове: 21071