Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2022 22:26 - Веруюто
Автор: vasisid7 Категория: Други   
Прочетен: 5953 Коментари: 8 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Благодаря, че се отбивате тук - сред думите ми!

А сега за веруюто ми:

·         Всеки ден трябва да послушаш по една песничка, да погледнеш хубава картина и да прочетеш поне едно мъдро изречение.-- Гьоте...
·         Живописта е поезия която се гледа, а поезията - живопис, която се слуша. -- Леонардо да Винчи...
·         Доброта - това е нещото, което глухите могат да чуят и слепите да видят.--  Марк Твен...
·         Човек е щастлив, когато притежава това, което сам обича, а не това което другите харесват...
·         Най-добрите и красиви неща на света не могат да бъдат видяни, нито докоснати… те се усещат в сърцето...-- Хелън Адамс Келър...
·         Реалността е фалшива. Мечтите са истински.-- Тупак Амару Шакур...  
·         Красотата на едно лице трябва да се види на лунна светлина – тогава, когато гледаш наполовина с очите си, наполовина с въображението си. -- Персийска поговорка...
·         Не говори, освен ако не можеш да подобриш тишината. --Испанска поговорка...
·         Ако ти живееш сто години, аз искам да живея сто години без един ден, така че никога да не живея без теб. -- Алън Александър Милн Мечо Пух...
·         Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее.-- Йохан фон Гьоте...
·         Вярвай в Бога, но си завързвай камилите.-- Арабска поговорка...
·         Ако се събудиш една сутрин и не видиш слънцето, това значи, че или си мъртъв, или ти си слънцето...
·         Умният човек не вярва на всичко което чуе, не казва всичко, което знае, и не харчи всичко което има.-- Индийска поговорка...
·         Животът е приятен. Смъртта е мирна. Само преходът помежду им е проблемен. — Айзък Азимов...
·         Който побеждава другите е силен; победилият себе си е могъщ. — Лао Дзъ...
·         Повечето хора използват първите години от живота си, за да съсипят последните. — Жан де ла Брюйер...
·         Великодушието се състои не в това ти да ми дадеш нещо такова, от което аз се нуждая повече от теб, а да ми дадеш онова, без което ти самият не можеш...
·         Ти си свободен през деня, под слънцето, свободен си и през нощта, под звездите; ти си свободен, когато няма нито слънце, нито луна, нито звезди. Ти си свободен дори когато си затвориш очите за всичко съществуващо. Но ти си роб на обичания от теб, защото го обичаш. И си роб на обичащия те, защото той те обича.
·         Красотата е нещо, което се таи в сърцето...
·         Истинското приятелство идва, когато мълчанието между двама души е приятно. -- Дейв Тайсън Джентри...
·         Честността и откровеността те правят уязвим. Бъди честен и откровен, каквото и да става. --  Майка Тереза...
·         Прошката е аромат, който теменужката отдава на петата, която я е смачкала. -- Марк Твен...

 
 



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
31.03.2022 22:38
Всички са много хубави. Това- последното, е страхотно :-)
цитирай
2. kossef - Mнооого дълбокообмислено...
01.04.2022 09:12
Mнооого дълбокообмислено, обезкуражаващо, недосегаемо почти... Не - непостижимо!... Ама ти си поетяга /май с тениска.../, та затова и жизнено дивееш в поляризираното многообразие /безкрайнообразие/ на негово величество Живот... Докато го писах, туй де, съвестно ухаеше на теменужки настъпени от мен...
цитирай
3. notfun - ..ххехе, това е като..
03.04.2022 11:09
Лексикон за 8 клас, мила..вяаси васи васи...
цитирай
4. vasisid7 - notfun - ..ххехе----Право в десетката!
03.04.2022 11:50
Светоусещане, ментално развитие, ментално здраве...и т. н.
Ами аз съм си... в 9 клас (май )...юни)
Радвам се, че ме посети и ....отрази!
Най- искрената усмивка от мен!
цитирай
5. kossef - Като ПП:
04.04.2022 08:57
Завиждам и на умението ти да поднасяш аромат на теменужки в блога си, 9-то класнице! Жизнено дивей...
цитирай
6. vasisid7 - Свободният дух!
04.04.2022 11:06
Най-лесното нещо на света е да продадеш душата си ( или аромата си...)
Изборът е ваш!
цитирай
7. kossef - Не, няма да допусна...
04.04.2022 12:21
няма да допусна,Васи, заради многозначителността, мои думи да се впиват във сърцето ти. Приеми ПП репликата ми като възхищение към теб от начина по който успокои духовете от "удара в десетката". Достоен бе! Високонравствен...
цитирай
8. vasisid7 - Пак стигаме до многозначителните думи...
04.04.2022 13:18
~Думите са най-дивото, най-свободолюбивото, най-безотговорното и най-неподдаващо се на преподаване нещо!~
Мисля, че съм показала досега, че не съм особено докачлива...никак даже.
Думи трудно могат да се впият в сърцето ми (само в лирическата...може)
Виж, делата са друго нещо...По тях ще ги познаете!
Аз искрено се забавлявам...тук!
С лозунга напред...Жизнено дивей!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 833778
Постинги: 271
Коментари: 924
Гласове: 21180