Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2022 10:03 - Подари ми свят...
Автор: vasisid7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3792 Коментари: 8 Гласове:
30

Последна промяна: 06.06.2022 11:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                       image

Да те познавам  знам, е истинско богатство.

Не забождай в сетивата  ми  игла от злия свят.

Прости   ми  жаждата  да търся *братството,*

достигнала  до  Вярата , раздиплена  от  грях.

 

Прости ми правото да страдам  влюбено

и моето домогване  до земни очертания.

Не искам да  е  нямо, клисаво и дрипаво...

Чети  по дланите -- Съдбовните гадания.

 

Подари ми свят, където няма рани от любов. 

Венец ми изплети, но не и от бодливите...

Аз  искам да съм Божието... Твое съзерцание.

Не искай истините със измами да прикривам.

 

Смирено да  поглъщам всичките сбогувания.

Светът да стане светъл и да не боли...

На улея Животът е задръстен от обиди,

когато  си убиваме надеждите сами. 

 

Спаси ме от замръзване, притисната от кръста. 

Не искай  да  ме разчленяваш  на спасения.

Не  ме лекувай с вечно, тленно притежание.

Така ми е вълшебно -- Да съм Ничия…

 




Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Вълшебно си е да сме ничии, колкото и ...
27.05.2022 10:15
Вълшебно си е да сме ничии, колкото и да сме несъвършени :)
цитирай
2. eva666 - ...това...христос, ли е..
27.05.2022 10:21
не, не съм съгласна / да сме 'ничии, и никои'...

тъкмоо ,напротив...ние сме Личности, поне на тази Планета..

тъжно ее, някакси...васи ньони..
цитирай
3. vasisid7 - - Вълшебно си е...
27.05.2022 11:40
*Егото- единственото постоянно нещо в човека.*
Животът е твърде кратък, за да преминем през всички *класове*към самоосъзнаването и самоопределението.
Важен е Пътят...
Вълшебно е да си...Несъвършен!
Топла прегръдка от мен!
цитирай
4. vasisid7 - -- eva666 - Това не е Христос...
27.05.2022 11:50
Има една *дребна* разлика между НиКОЯ и НиЧИЯ...
Всеки от нас е ЛИЧНОСТ- МИНИ ПЛАНЕТА...
И В ТОВА Е ВЪЛШЕБСТВОТО!
Благодаря за вниманието и отзива!
цитирай
5. donchevav - Да останеш "несъвършена&...
27.05.2022 16:48
Да останеш "несъвършена" и "ничия" - най-точният, най-женски смисъл на "свободна" - приветствам!
Поздравления, Васи!
цитирай
6. vasisid7 - Свободата...
27.05.2022 21:09
Свободата си остава състояние на Духа...
Мисля, че нищо не може да ти попречи, ако си решил да останеш свободен.
Цената няма да я коментираме...
Прекрасно е да се влюбиш в НЕЩО *несъвършено* и да работиш всеки ден, за да го превърнеш в съвършено!
Мир и Светлина Желая!
цитирай
7. marana69 - ...хубава творба, айде.. още едно +
28.05.2022 09:03
хем е някак фриволна,
хем, е твърде..сериозна..

това, налълно,импонира на моят, сложен вкус...

Свободата, на Земята, е..мираж, уви, г жа Венета..
по скоро, е кратка Нирвана - Самота, насред..гмеж..

моите комплименти, васи васи..)
цитирай
8. vasisid7 - айде.. още едно...БЛАГОДАРЯ!
28.05.2022 10:54
ПРЕКРАСЕН ДЕН!
СЛЪНЦЕТО СВЕТИ ОЩЕ ПО-СИЛНО СЛЕД ГРАДУШКАТА!
(това се случва в момента)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 832743
Постинги: 271
Коментари: 924
Гласове: 21155