Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2022 21:39 - Съдба
Автор: vasisid7 Категория: Поезия   
Прочетен: 1038 Коментари: 2 Гласове:
14

Последна промяна: 31.01.2022 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Съдба                                                       image

 

Поканих те на празнична вечеря.

Да поговорим...Да се запозная с теб.

Защо понякога си ласкава, любима...

Защо внезапно смело, атакуваш в гръб?

Не знам дали съм праведна ил грешна.

Понякога ме сочат с пръст...

Дали сама си слагам и въжето,

Дали не съм и присмехулник тъп.

Защо цветята тук са прецъфтели,

а птиците се раждат без крила?

Остави ме песен да изпея...

С другари да кача велика планина.

Изпихме виното. От цигарите ми загорча.

Не искам да те съдя... Живей си на света!

Сега... със цялата Любов те моля,

не се забърквай ...с Моята  Съдба!

 

 

 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Изпихме виното, А ТО НИ ПРАВИ МЛАДИ ...
28.01.2022 08:33
Изпихме виното, А ТО НИ ПРАВИ МЛАДИ СЪС СВЕРАТРОЛА СИ- БОЖЕ, НЕ ГО ХАБИ
От цигарите ми загорча. ТРЯБВА МИ БАТЕРИЯ ЗА ВЯРАТА-- КОГАТО ТУК ВЪРЛУВА СМЪРТТА СТРАШНО ТРУДНО ВРЕМЕ
БОЖЕ ДАЙ НИ СИЛИ ДА УСПЕЕМ
ПОЗДРАВИ!
цитирай
2. vasisid7 - БОЖЕ ДАЙ НИ СИЛИ ДА УСПЕЕМ
28.01.2022 10:28
Вярата е дълъг процес...Неверникът трябва да се срещне с вярващия, вътре в себе си.
Дано Любовта се окаже добрата батерия за Вярата.
Смъртта винаги е върлувала...Когато ние сме тук, нея я няма. Когато тя дойде - нас ни няма... Шаблони, шаблони...
Поздрави! Успешен ден от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 834080
Постинги: 272
Коментари: 924
Гласове: 21184