Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2022 10:04 - Радой Ралин
Автор: vasisid7 Категория: Поезия   
Прочетен: 3689 Коментари: 2 Гласове:
17

Последна промяна: 21.11.2022 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 МОЛИТВА

Свободата е като хляба.                        
Всеки ден се замесва,
изпича,
изяжда. 

Свободата трябва
всеки ден да е прясна,
топла,
сладка,
достатъчна, за да я споделиш с други. 

Не яжте огризки,
не яжте вчерашен хляб,
не яжте подарен хляб.
Сами си замесвайте
и изпичайте
хляба,
за да го имате,
за да не го просите.

Засяда на гърлото
вчерашния хляб,
подарения хляб.

Хляб наш насущний дай си го сам.




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Васи. Зная още една 'Мо...
19.04.2022 07:12
Здравей, Васи. Зная още една 'Молитва"от Иван Вазов:
Тебе, Боже, аз се моля,

Теб изливам си сърцето,

Тебе, по чиято воля

дишам, страдам под небето;



Тебе, кой живот ми даде

и в мен разума запали,

и душата ми създаде

за мечти и идеали;



Тебе, кой от свода тамо

сейш ми пътя със надежди,

за кого си спомням само

във великите премежди;



прати, Боже, крепка вяра

на душа ми безотрадна,

та на кръста си под твара

малодушно да не падна.



Дай Ти мощ на мойта слабост –

днес е час на изпитанье, –

дай ми Ти велика храброст

в туй великото страданье –



да не умрат мъжки сили

в боя тежки със неволи,

де се чупят толкоз криле,

гордости и яки воли;



да не клюмне мен челото

пред кумира на тълпата,

пред вида на тържеството

на силата, на лъжата.



Не оставяй стидно ази

да пропадна в бой със злото

и съмненье да ме сгази

в тебе, в правдата, в доброто.
Многохубаво я пеят група Епизод.
Поздрави!
цитирай
2. vasisid7 - ВЕЛИКО!
19.04.2022 08:33
Мога само да направя дълбок ПОКЛОН!
СВЕТЛИ ПРАЗНИЦИ ЖЕЛАЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 824849
Постинги: 267
Коментари: 922
Гласове: 21068