Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01 11:47 - Иван Ланджев
Автор: vasisid7 Категория: Други   
Прочетен: 285 Коментари: 1 Гласове:
16

Последна промяна: 21.02 10:28


 Иван Ланджев е избран за поет на годината в конкурс на Столична библиотека.
Той е писател, есеист и сценарист.
Доктор по руска класическа литература (СУ „Св. Климент Охридски“), завършил философия и културология в същия университет.Има издадени 3 стихосбирки.

Едно популярно негово произведение:

Българско селфи

*Американците искат да ме поробят веднъж завинаги. Руснаците искат да ме освобождават – постоянно.

*Еврогейовете искат да ми сменят пола. И да ми вземат детето.

Аз искам детето да учи на Запад. Мразя Запада. Искам да се изправя срещу тиранията му, но и да паднат визите.

*Турците искат да си ме върнат. Гърците искат да не се връщам… другото лято.

Македонците не ми признават историята – аз не им признавам държавата. Нищо, че едно време аз първи им я признах.

*Искам да изляза от нас и от Европейския съюз. Но македонците да не влязат!

*Англичаните не искат да ходя при тях. Но те идват при мен, защото тук няма толкова мерки. Искам спешно да се вземат мерки да няма повече никакви мерки.

*Искам светът да знае, че ние сме измислили компютъра, но няма да им дадем да ни превърнат в компютри.

*Не искам да се стои отдясно в метрото и викам: "Бегай у лево!"

*Съединението прави силата, но всеки сам си преценя.

*Искам да се събираме – стига толкова разделение. Но не искам да събирам разделно. Нали накрая всичко отива на едно място?

*За големите идиоти има място в университета. За малките деца няма място в детската градина.

*Не ми харесва как ми усвояват фондовете, затова ще си усвоя балкона.

*Съсипаха я тая държава, но да живее България, защото тука нищо не става, но ние сме номер едно.

*Накъдето и да се обърна, виждам фашизъм - медицински фашизъм, медиен фашизъм, либерален фашизъм. Само в обикновения, фашистки фашизъм, не виждам грам.

*Аз съм българче. Обичам... ама не го знам цялото докрая.

*България ми е на сърцето, Левски и Ботев са ми на прасеца.

*Обичам възрожденците – но днешните повече. Щото тия от едно време са се борили да бъдем европейска страна, а днешните се борят да не сме. Напредък.

*Християнин съм, но не съм религиозен.

*Един нов пророк ми казва да пия белина. Тя вреди на дрехите, но помага за здравето. И не е точно белина, де, просто има малко белина вътре.

И човекът не е точно пророк, работи като шпакловчик. Ама какво от това – нали и Иисус е бил дърводелец?

*Пък и “месия” значи “помазан” – а шпакловката идва след мазилката. Значи моят човек е над-месия.

И аз съм над нещата.
Не съм точно щастлив, но искам да бъда. И май в това е цялата работа…
                     


 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - Много точна характеристика на нашенския манталитет, Васи!
08.02 12:14
Поздравления и адмирации за публикацията. Много хора ще се познаят в написаното, но няма да си признаят...
Нека са светли и благодатни дните ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 835269
Постинги: 272
Коментари: 925
Гласове: 21197